Aicina uz īpašu semināru biroja vadītājām un sekretārēm par jaunumiem dokumentu pārvaldībā

Aicina uz īpašu semināru biroja vadītājām un sekretārēm par jaunumiem dokumentu pārvaldībā

woman-792162_640-300x200

Ikvienam uzņēmumam, valsts un pašvaldību iestādei ir regulāri jāseko līdzi jaunumiem un izmaiņām dokumentu pārvaldības regulējumā un lietvedības noteikumos, tostarp, jāseko līdzi elektronisko dokumentu plūsmai, jānodrošina to veiksmīga apstrāde, kā arī kvalitatīvai attīstībai liela nozīme ir dokumentu pareizai izstrādei, dokumentu plūsmas organizēšanai un dokumentu arhivēšanai. Kā zināms, nepietiekamas vai aizmirstas zināšanas šajos jautājumos var uzņēmumam radīt ļoti negatīvas sekas, ietekmējot tā darbību un peļņu.

Lai palīdzētu cilvēkiem izvairīties no kļūdām un sniegtu nepieciešamo informāciju šajā strauji mainīgajā jomā, “Lietvedības mācību centrs” aicina uzņēmumus un iestādes apmeklēt praktisko semināru un meistarklasi “Dokumentu pārvaldības darba organizēšana atbilstoši spēkā esošiem normatīvajiem aktiem uz 2017. gada 1. aprīli“, kas norisināsies 28.aprīlī lietvedības un biroja darba organizācijas ekspertes Jolantas Briltes vadībā. Apmācībām iespējams pieteikties šeit!

Katrā uzņēmumā visi attaisnojuma dokumenti, grāmatvedības reģistri, inventāra saraksti, gada pārskati un to pielikumi, kā arī grāmatvedības organizācijas dokumenti (kontu plāni, kodifikatori u.c.) sistemātiski jāsakārto un jāuzglabā uzņēmuma arhīvā.

Lai izvairītos no nevēlamām konfliktsituācijām, kas saistītas ar neprecīzu dokumentu apstrādi, ikvienam lietvedim vai arhivāram ir regulāri jāatjauno savas zināšanas.

Tāpat uzņēmumiem nepārtraukti jāseko līdzi ne tikai papīru dokumentu plūsmai, bet arī jāspēj efektīvi nodrošināt elektronisko dokumentu apstrādi un uzskaiti. Lai veiksmīgi attīstītu savu biznesu, kā arī nodrošinātu uzņēmuma efektīvu darbību, elektronisko dokumentu pārvaldība ir neatņemama ikdienas darba sastāvdaļa, īpaši mūsdienu konkurences apstākļos, kad katram uzņēmuma darbību regulējošam procesam jābūt sakārtotam. Liela nozīme ir uzņēmuma darbinieku izaugsmes veicināšanā, nodrošinot regulāru zināšanu atjaunošanu īpaši lietvežiem un biroja vadītājiem, kam ikdienas darbs nav iedomājams bez dažādu dokumentu apstrādes.

Seminārā tiks skatīti būtiskākie aspekti dokumentu pārvaldības un darba organizēšanā- saturiski tiks izklāstīta uzņēmuma un likumdošanas prasībām atbilstoša vienkāršota lietvedības sistēma un tās ieviešana, tiks sniegta informācija par dokumentu juridisko spēku, jaunajām izmaiņām pārvaldes dokumentu noformēšanā, uzņēmuma lietvedības procesa organizāciju, dokumentu atvasinājumu un dokumentu dublikātiem, iesnieguma un informācijas atklātības likumiem, elektronisko parakstu, darbu ar elektroniskajiem dokumentiem u.c. jautājumiem.

Cena: pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-)

Vietu skaits apmācību Biznesa apmācību kursā ir ierobežots, tāpēc visi, kas vēlas pieteikties apmācībām, aicināti aizpildīt pieteikuma anketu: http://registreties.lv/dokumentu-parvaldibas-seminars