Iespēja apmeklēt vairākus aktuālus seminārus par dokumentu pārvaldību un arhivēšanu

Iespēja apmeklēt vairākus aktuālus seminārus par dokumentu pārvaldību un arhivēšanu

Iespēja apmeklēt vairākus aktuālus seminārus par dokumentu pārvaldību un arhivēšanu

Lai nodrošinātu uzņēmuma veiksmīgu darbību, ikvienam uzņēmumam, valsts un pašvaldību iestādei ir regulāri jāseko līdzi jaunumiem un izmaiņām dokumentu pārvaldības regulējumā un lietvedības noteikumos, tostarp, jāseko līdzi elektronisko dokumentu plūsmai un jānodrošina to veiksmīga apstrāde. Kvalitatīvai attīstībai liela nozīme ir arī dokumentu pareizai izstrādei, dokumentu plūsmas organizēšanai un dokumentu arhivēšanai. Tagad ikvienam ir iespēja apmeklēt vairākus aktuālus lietvedības seminārus ar līdzfinansējumu.

Lai palīdzētu cilvēkiem izvairīties no kļūdām un sniegtu nepieciešamo informāciju šajā strauji mainīgajā jomā, “Lietvedības mācību centrs” aicina uzņēmumus un iestādes apmeklēt praktisko semināru uzņēmumiem un iestādēm “Dokumentu pārvaldības darba organizēšana atbilstoši spēkā esošiem normatīvajiem aktiem uz 01.06.2019”, kurš norisināsies 28. jūnijā.

Dokumentu pārvaldības seminārā tiks skatīti būtiskākie aspekti dokumentu pārvaldības un darba organizēšanā- saturiski tiks izklāstīta uzņēmuma un likumdošanas prasībām atbilstoša vienkāršota lietvedības sistēma un tās ieviešana, tiks sniegta informācija par dokumentu juridisko spēku, jaunajām izmaiņām pārvaldes dokumentu noformēšanā, uzņēmuma lietvedības procesa organizāciju, dokumentu atvasinājumu un dokumentu dublikātiem, iesnieguma un informācijas atklātības likumiem, elektronisko parakstu, darbu ar elektroniskajiem dokumentiem u.c. jautājumiem.

Cena: pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-)

Plašāka informācija un pieteikšanās forma šeit: http://registreties.lv/dokumentu-parvaldiba

Lai izvairītos no nevēlamām konfliktsituācijām, kas saistītas ar neprecīzu dokumentu apstrādi, ikvienam lietvedim vai arhivāram ir regulāri jāatjauno savas zināšanas, ko iespējams izdarīt apmeklējot praktisko semināru uzņēmumiem un valsts, pašvaldību iestādēm “Praktiskais seminārs uzņēmumiem un valsts, pašvaldību iestādēm “Arhīvu pārvaldība. Arhīvu darba organizācija un dokumentu arhivēšana. Jaunumi likumdošanā uz 01.07.2019.”, kas norisināsies 2 .jūnijā.

Seminārs paredzēts institūciju, uzņēmumu, struktūrvienību vadītājiem, darbiniekiem, kuri atbild par arhīva izveidi un dokumentu arhivēšanu. Kā nodrošināt vieglu, ātru un normatīvajam regulējumam atbilstošu dokumentu arhivēšanu, kā dokumentus saglabāt un izmantot kā apliecinājumus un pierādījumus gan darbiniekiem, gan vadībai? Kā piemērot jauno normatīvo regulējumu arhīvu pārvaldībā? Vai uzņēmumā un institūcijā arhivēšana atšķiras? Ko un kad iznīcināt? Kas notiek, ja dokumenti netiek atbilstoši saglabāti?

Plašāka informācija un pieteikšanās forma šeit: http://registreties.lv/arhivu-parvaldibas-seminars.

Savukārt 17. jūlijā tiek rīkots praktiskais seminārs “Elektroniskie dokumenti – to izstrādāšanas, uzskaites, aprites un saglabāšanas kārtība” Atbilstošie likumdošanas jaunumi uz 01.06.2019”.

Seminārā tiks apskatīts viss par un ap elektroniskajiem dokumentiem, pasniedzēja stāstīs par elektronisko dokumentu, elektronisko parakstu tiesiskā vide, elektronisko dokumentu sagatavošanu – formāts, obligātie rekvizīti, paraksts uz elektroniskā dokumenta, elektronisko dokumentu apriti, reģistrēšanu un saglabāšanu, elektronisko dokumentu pieejamību un izmantošanu- kopiju, noraksts, izraksts, elektronisko dokumentu aizsardzība, iekšējie regulējumi, iespējamie riski, kā arī elektronisko dokumentu iesniegšanu arhīvā vai iznīcināšanu.

Cena: pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,– (standarta cena EUR 249,-).

Plašāka informācija par semināru skatāmi šeit: http://registreties.lv/e-dokumentu-seminars.

Tāpat ikvienam, kurš reģistrējas apmācībām ir iespēja dāvanā saņemt papildus apmācību kursu vai semināru PAR BRĪVU. Tas ir reāls ieguvums +100% Tavām zināšanām!