Korporatīvās apmācības ir būtiska sastāvdaļa jebkura uzņēmuma organizācijas attīstības centienos. Ikviens tālredzīgs uzņēmums cenšas būt efektīvāks un nodrošināt, ka darbinieki tiek galā ar tiem dotajiem uzdevumiem, novēršot jebkādu prasmju trūkumu. Korporatīvās apmācības nav tikai veids kā iegūt jaunas zināšanas un nodrošināt uzdevumu izpildi, bet arī veids kā saliedēt komandu, izglītot par organizācijas vīziju un vērtībām. […]
Veiksmīga pārdošana ir ikviena uzņēmuma panākumu atslēga. Lai arī cik labi būtu pārdošanas rezultāti, ikviena uzņēmuma intereses ir pārdot savu produkciju un pakalpojumus pēc iespējas dārgāk un vairāk. Pārdošana ir disciplīna un nepārtraukts monitorings, tāpēc jaunas zināšanas šajā jomā ir nepieciešamība. Tas ir svarīgi, jo laikam mainoties, mainās arī pārdošanas tendences, metodes kā piesaistīt patērētājus […]
Ir noslēdzies vēl viens biroja vadītāju apmācību kurss, kura laikā dalībnieki guvuši plašas zināšanas par attiecībām ar klientiem un kolēģiem, psiholoģiju, biroja grāmatvedību un aktualitātēm darba tiesībās un citām aktuālām tēmām. Vēlam veiksmi un panākumus karjerā apmācību dalībniecēm! Nākamā apmācību kursa sākums – jau 27. februārī! Plašāka informācija par biroja vadītāju apmācībām pieejama šeit: http://registreties.lv/biroja-vaditaju-akademija […]
Mūsdienās uzņēmumi arvien aktīvāk meklē iespējas, kā palielināt savu konkurētspēju, uzlabot darbinieku sniegumu un apkalpošanas efektivitāti, tādējādi veicinot arī pārdošanas apjomus. Veiksmīgai biznesa attīstībai nepieciešams uzturēt pārdošanas procesa nepārtrauktību, tajā pat laikā nodrošinot vienotu izpratni par būtiskiem elementiem darbā ar pircējiem, klientiem, darbam pašiem ar sevi. Lai nodrošinātu panākumus pārdošanas jomā galvenais ir regulāra zināšanu […]
Ņemot vērā to, ka uzņēmējdarbības vide mūsdienās ir ļoti mainīga un tādējādi pilna ar izaicinājumiem, par veiksmīga biznesa priekšnoteikumu kļuvušas zināšanas. Topošajam un esošajam uzņēmējam ir svarīgi pārzināt ne tikai mārketinga un reklāmas jomu, bet arīdzan kā veiksmīgi izveidot uzņēmuma struktūru, kā motivēt darbiniekus, ieinteresēt klientus, tikt galā ar spriedzi un konflikta situācijām, kā arī […]